regnbågstårtsbotten (eller en färgglad sådan iaf)


Börja med att göra smeten till en tårtbotten, (jag använder mig av 3 lika receptet på 6 ägg här)
Sen dela upp i olika skålar och färga med hushållsfärg eller pastafärg.


Häll upp i formen!

Sen tog jag skaftet på en sked och blandade om, eller jag drog från ytterkant in mot mitten där jag snurrade till lite granna!

Så här härlig såg den ut när den kom ut ur ugnen!

Kommer uppdatera med hur den ser ut på insidan när jag delat den!
Även hur det ser ut inne i den när den är fylld och klar ;)


Så här såg den då ut när jag delade den, inte alls tillfredställande MEN då får man göra bättre nästa gång ;) Ska beställa hem mer pasta färg så det blir någon ordning på det hela :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback